Gepost door: WTC De Palingrijders | 13 maart, 2008

Identikit 7 : Kenny Van Cauter !


Beste Palingrijders, beste vrienden van de blog,

Ziehier onze zevende identikit  in de rij. Ditmaal laten we iemand uit de tweede groep aan het woord : Kenny Van Cauter. Een relatief nieuw lid die zich op een korte tijd goed geborgen weet binnen onze club. En zo moet dat zijn !

Geniet mee met een levensgenieter als de Kenny !!

de-kenny.jpg

Identikit Kenny Van Cauter

1) Wil je je even kort voorstellen?

Ik ben Kenny Van Cauter, 28 jaar, afkomstig van Erpe maar sinds ongeveer 5 jaar samenwonend in Mere. Ik ben de vriend van Ilse Van Steenberghe en de papa van Yoran.
Ik heb altijd graag gefietst maar toch duurde het tot mijn 25ste vooraleer ik dat in clubverband deed. Mijn grote passie was tot dan toe fitness. Nu probeer ik de 2 te combineren hoewel dat niet altijd evident is.
Mijn favoriete parcours liggen, hoewel ik absoluut geen kanjer ben in bergop rijden, in de Vlaamse Ardennen en net over de taalgrens.

2) Wanneer ben je lid geworden van de WTC De Palingrijders?

Ik ben sedert eind 2005 aangesloten bij De Palingrijders.

3) Hoe ben je bij de WTC terechtgekomen?

Ik heb de club leren kennen via mijn schoonvader, Marc Van Droogenbroeck, die al jaren lid is. Samen met mij is ook mijn neef, Tim Sterck, aangesloten bij de club.

4) Wie is er je beste maat bij de club? Waarom?

Ik heb het meest contact met Marc Van Droogenbroeck en Tim Sterck, zij zijn dan ook familie. Voor de rest kan ik met iedereen goed opschieten, er zitten geen ‘dikkenekken’ tussen en dat vind ik belangrijk.

5) Wie vind je de grappigste van de club? Waarom?

Ik kan er niet direct één opnoemen, het is vooral het geheel. Als er iemand een lap op geeft zitten er meestal wel enkele klaar om daar op in te spelen en dat maakt het plezant.

6) Voor wie heb je het meeste respect in de club en waarom?

Er zijn er zoveel: de mannen die de 260 km van de RVV gaan rijden, de ‘anciens’, de jeugd, diegenen die alles regelen in de club, …

7) In welke groep fiets je mee en waarom vind je dat de beste groep?

De 2de groep is het meest geschikt voor mij. De afstand en het tempo liggen me daar het best. De 1ste groep zou te hoog gegrepen zijn, denk ik.

8) Wat vind je van de blog van Kamiel Vélo? Wat is er goed aan en wat slecht?

De blog is een geweldig initiatief. Ik kijk bijna elke dag of er geen nieuwe artikels staan of reacties daarop. Het is ferm om te lezen hoe ze mekaar daar steekskes kunnen geven. Het blijft wel altijd vriendschappelijk.

9) Wordt je fiets regelmatig gekuist?

Toch wel, al moet ik toegeven dat het niet altijd met evenveel goesting is.

10) Wie doet het kuiswerk aan je fiets?

Ik zelf. Onze Yoran is altijd enthousiast als ik mijn kuisgerief bovenhaal maar meestal heeft hij er na 5 minuten zijn buik van vol en sta ik er toch alleen voor.

11) Wat doe je op zondagnamiddag na de wekelijkse rit?

Dat zijn dikwijls uitstappen met het gezin, familiebezoeken of gewoon gezellig in de zetel voor tv.

12) Hoe dikwijls train je in de week?

Ik ga 1 keer in de week fietsen, meestal rond de 50 km.

13) Wat is je lievelingseten?

Als ik echt moet kiezen, zal het Chinees worden.

14) Wat is je lievelingsdrank?

Dagelijks: fruitsap en Cola Light
Om te genieten: Bacardi Cola

15) Met welke schone zou je graag eens op fietsweekend gaan?

Nu moet ik opletten wat ik zeg… met mijn vriendin natuurlijk!!  🙂
Maar mocht ze om één of andere reden niet kunnen meegaan, zou ik misschien Roos Van Acker meenemen.

16) Last but not least : Wat doe je als je doping wordt aangeboden?

Dat interesseert mij niet. Ik fiets voor mijn plezier en het zou dus een beetje zot zijn om daarvoor doping te nemen.

Responses

  1. Ge hebt smaak Kenny, Roos van Acker is een goede keuze

  2. Inderdaad Speedy, Roos is een perfecte keus. Daar zou ik ook graag eens mee uitgaan. Zo een lekker maske. Goede smaak Kenny

    Maître Jacques


Geef een reactie

Categorieën

