Gepost door: WTC De Palingrijders | 10 juni, 2008

Vraag van Stijn!


Muziek voor Maite!

Gasten,

De Stijn stuurde mij volgende vraag door ivm. de party van Maite:

“beste Kamiel,

ik zou graag van mensen een paar titels voor muziek hebben als je dat eens op de blog zou kunnen zetten: de foute liedjes, de liedjes van in de jaren stillekes, en moderne muziek alles mag en vooral ambiance muziek zeker nodig.
 
Groeten,

Stijn.”

Zie ook zijn vraag op de blog:

stijn zei,

juni 4, 2008 @ 5:17 pm · Bewerken

ja jongens kben volop bezig met muziek te downloaden en op cd te zetten doordat mijn computer geconverteerd was, was ik allemaal mijn muziek kwijt.

tot op de foute party bij patrisija.

stijn

We gaan ervan uit dat Stijn niks illegaal downloadt hee, dus help hem maar aan fuifmuziek 😉

Groeten,

Kamiel

 

 

Responses

  1. Komaan hé mannen,help de Stijn een beetje !!!
    Want zonder de Stijn,zal der gene muziek zijn!!!

    Foute hits:Frans Bauer en Laura Lynn,

    Wat betere muziek:Jeckel & Hyde,Kate Ryan(desenchantée,ed)

    Rest volgt

    Grs Dino

  2. Mijn lijsten en cd’s zijn beschikbaar, zullen playlist eens opstellen eh Bin Laden!

    Vinnige Vino!

  3. Foute Liekes
    Staying alive : bee gees
    Ymca : village people
    Hot chocolate : sexy thing
    Kenny Logan : Footloose
    Luc Steeno : ik mis je elke dag een beetje meer
    Willy Somers :Als een leeuw in een kooi en zeven anjers zeven rozen
    Paul Severs : geen wonder dat ik ween
    Gibson Brothers : Que sera
    Patrick Hernandez : Born to be alive
    Sylvester : do you wane funck
    Azato : San Salvador
    Heb je even voor mij : Frans Bauer

    A Sjanté Sjepapke

  4. Dance en Retro OK??

  5. Hé Stijn,
    Moet je zeker draaien:”90’s Bonzai house and dance mix” (zie You tube of google en dan naar technorati.com) Dat is echt een knaller !!!!!!
    verder:- No stress : Laurent Wolf
    -Bon Jovi: It’s my life
    -The Schorpions:Wind of change
    – Golden Earing:When the lady smiles
    -Queen:I want to ride my bicycle
    – Metallica:Nothing else matters
    -D-Devil 6the Gate
    -Bob Sinclar:Love generation
    -een paar van Milk inc
    – YMCA :village people
    – Kabouterdans:kabouter plop
    – Reggi en Bart Peters:AAA anthen.
    – Bart Kaell:Marie Louise (jawel we gaan weer op de grond zitten)
    -Les Lacs du connemara zowel orrigineel als een “Jump style”
    -Tom Boonen Trance lied .
    – Iets van Simple Minds en U2
    K’zal morgen verder denken!!!

    Komaan vrienden ge hebt toch ook nog wel iets in gedachten hé,help de Stijn,
    Want zonder de Stijn,zullen der geen plaatjes zijn.

    Tot mergen Dino

  6. Ziehier mijn lijst :

    Nirvana : about a girl en all apologoes
    Ozark Henry : Sweet instigator; Indean summer, Le temps qui reste
    Gorki : soms vraagt de mens zich af, mia, lieve kleine piranha
    The Doors : The End, Light my fire
    Rolling Stones : Sympathy for the devil
    Faithless : Insomia, Reverece
    The Prodigy, DJ Tiesto
    MOBY
    Coldplay

    Gé Mor Sette Mannen !!! Stammie komt ook 🙂

  7. Hier zie, die liekens moeten we hebben:

    De Stillen

  8. Nog wa foute liekes :
    Willy Somers : laat de zon in je hart
    Wolter Kroes : Ik heb de hele nacht liggen dromen
    André Hazes : Zij gelooft in mij
    Jo Vally : Mooi is het leven
    Jantje Smith : als de nacht verdwijnt
    Paul de Leeuw : vlieg met me mee
    Christoff : Ja jij
    Gebroeders Ko : toeter op mijn waterscooter
    De Kreuners : blijf bij me
    Beasty Boys : You gotta fight…
    pointed sisters : jump
    Laura Lynn : Arrividerdci Hans
    Cheap Trick : I want you to want me

    Sjwing Sjepapke

  9. Enkele titels om in de sfeer van het fietsen te blijven:

    Clouseau: fiets
    Boudewijn De Groot: Jimmy
    Frank Dingenen: Allez, allez Maurice

  10. Abba : Dancing Queen
    Abba : Fernando
    Abba : Thank you for the music
    Amanda Lear : Follow me
    Aneka : Japanese Boy
    Anita Ward : Ring my bell
    Aqua : Barbie Girl
    Baccara : Yes sir, I can boogie
    Bad Boys Blue : You’re a woman
    Baltimora : Tarzan Boy
    Barbarella : We cheer you up
    Barry Manillow : Copacabana
    Barry White : You’re the first, the last, my everything
    Bart Peeters : I’m into folk
    Bee Gees : Stayin’ alive
    Bonney M : Daddy Cool
    Bonney M : Ma Baker
    Bonney M : Rivers of Babylon
    Boys Town Gang : Can’t take my eyes off of you
    Bross : When will I be famous
    Brotherhood of man : Save your kisses for me
    Bucks Fizz : Making your mind up
    Carl Douglas : Kungfu Fighting
    Cheap Trick : I want you to want me
    Cliff Richard : Living Doll
    Clout : Save me
    Dann Hartman : Relight my fire
    David Haselhoff : Looking for freedom
    Deen : In the disco
    Deep Purple : Smoke on the water
    Dolly Dots : Love me just a little bit more
    Dolly Dots : Radio
    Dolly Parton : 9 to 5
    Don Mercedes : Rocky
    Eruption : One way ticket
    Europe : The final countdown
    Evelyn Thomas : High Energy
    FR Davids : Words
    Fun Fun : Happy Station
    George Baker Selection : Una paloma blanca
    Gerard Joling : No more bolero’s
    Glen Medeiros : Nothing’s gonna change my love for you
    Gloria Gaynor : I will survive
    Gloria Gaynor : Never can say goodbye
    Goombay Dance Band : Sun of Jamaica
    Gun’s and Roses : Paradise City
    Hermes House Band : I will survice
    Jason Donovan : Too many broken hearts
    Joann Jett : I love rock and roll
    Joe Dolce : Shaddap your face
    John Paul Young : Love is in the air
    Johny Waikelin : In Zaire
    La Bionda : One for you, one for me
    Lou & The hollywood Banana’s : Kingston Kingston
    Luv : You’re the greatest lover
    Meat Love : Paradise by the dashboard light
    Mel & Kim : Showing out
    Millie Small : My boy lollypop
    Modern Talking : You’re my heart, you’re my soul
    Nottingham Forrest : We got the whole world in our hands
    Opus : Life is life
    Patrick Hernandez : Born to be wild
    Pointer Sisters : I’m so excited
    Pussycat : Mississippi
    Right Said Fred : I’m too sexy
    Ruslana : Wild dances
    Sabrina : Boys
    Samantha Fox : Touch me
    Scorpions : Still loving you
    Shirley Bassy : This is my life
    Status Quo : Whatever you want
    Survivor : Eye of the tiger
    Teach in : Dinga dong
    Three degrees : Dirty old man
    Tight Fight : The lion sleeps tonight
    Tramps : Disco Inferno
    Village People : In the navy
    Village People : YMCA

    André Hazes : Een beetje verliefd
    Benny Neyman : Vrijgezel
    Benny Neyman : Waarom fluister ik je naam nog
    C’est tout : De tandenborstel jive
    Corry Konings : Ik krijg een heel apart gevoel vanbinnen
    Danny De Munck : Ik voel me zo verdomd alleen
    Denny Christian : Guust Flater en de Marsipulami
    Drukwerk : Je loog tegen mij
    Elektronika’s : De vogeltjesdans
    DJ Otzie : Hey Betty
    Dynamite : Opblaaskrokodil
    Dynamite : Toeter op mijn waterscooter
    Frans Bauer : Heb je even voor mij
    Henk Wijngaard : Met de vlam in de pijp
    Hollenboer : Busje komt zo
    Isabelle A : He lekker beest
    John Terra : De dag dat het zonlicht niet meer scheen
    K3 : Alle kleuren van de regenboog
    Kabouter Plop : De kabouterdans
    Karen Young : Hot shot
    KC & The sunshine Band : That’s the way I like it
    Kid Creole : Annie, I’m not your daddy
    Kiss : I was made for loving you
    Koos Alberts : Ik verscheurde je foto
    Kreuners : Ik wil je
    Leidse Sleutelgaten : Joke stop met koken
    Lenny Kuhr : Visite
    Manke Nelis : Kleine Jodeljongen
    Nicole & Hugo : Goeiemorgen Morgen
    Normaal : Oerend hard
    Paul De Leeuw : Vlieg met me mee
    Peter Koelewijn : Kom van dat dak af
    Rita Deneve : De allereerste keer
    Rob De Nys : Banger Hart
    Samantha : Eviva Espana
    Trafassi : Wasmasjien
    Urbanus : Poesje Stoei
    VOF De Kunst : Een kopje koffie
    Vulcano : Een beetje van dit
    Zangeres zonder Naam : Mexico

    Dalida : Gigi L’amoroso
    Dave : Dansez maintenant
    Freddy Breck : Rote Rosen
    Kaoma : Lambada
    Las Ketchup : De Ketchup song
    Lorca : Ritmo de la noche
    Marianne Rosenberg : Ich bin wie du
    Matthias Reim : Verdammt, ich liebe dich
    Michel Delpèche : Pour un flirt
    Michel Sardou : Les lacs du Connemara
    Mo Do : Eins Zwei Polizei
    Nena : 99 Luftballons
    Nicole : Ein bischen Frieden
    O-Zone : Dragostea Din Tei
    Peter Maffay : Du
    Pierre Groscolas : Lady Lay
    Plastic Bertrand : Ca plane pour moi
    Poppy’s : Non non, rien n’a changé
    Raffaela Cara : A far l’amore commincia tu
    Righeira : Vamos a la playa
    Sandra Kim : J’aime la vie
    Soeur Sourire : Dominique
    The shorts : Comment ça va
    Yannick : Ces soirées là

  11. Beste mensen bedankt voor de muziek we gaan er een spetterende fuif van maken 28 juni.

    tot hoe lang is Patricia open eh dieen vrijdag?

    stijn

  12. Tot als ons plaatjes gedaan zijn eh, en dat kan tijdjen duren eh ! 😉

    CYou!

    Vinnige Vino!


Geef een reactie

Categorieën

