Gepost door: bartoli | 6 juni, 2011

weekend 12&13 juni


                                             wie gaat waar mee naartoe?

dit weekend staan er twee verplaatsingen op het programma met op zaterdag “Bertrix” en op zondag “tilff bastogne tilff”.

Volgens betrouwbare bronnen kan ik jullie al meegeven dat Sander, Noël, Tommy, Pat en Timothy zaterdag naar Bertrix rijden voor verschillende afstanden(100. 140 en/of 170km).

Zondag  rijdt Dino al zeker Tilff-Bastogne-Tilff, misschien bijgestaan door Joris Van Eetvelde.

ook hier doen we een oproep dat geïnteresseerde zich melden om af te kunnen spreken wat betreft vervoer.

saluti
Michele

Filmpagina De Palingrijders

Facebook Fanpagina De Palingrijders

depaling@gmail.com

Webstek van De Palingrijders

Responses

  1. ik rijd ze alle 2 mee, afstanden weet ik nog niet exact.

    • 2 IS WAT VAN ‘T GOEIE TEVEEL !!!
      Maar ik heb toch een voorkeur voor zaterdag in Bertrix.
      Naar ik hoorde zouden Yvan en Jan ook in Bertrix rijden !!!
      Kan iemand me oppikken aan de oprit te Erpe-Mere (5u45) ?
      Das voor mij al heel wat gespaard of moet ik zelf rijden?

      Joris VE

      • de voorbereiding op wat komen zal moet beginnen hé, en hoe beter als deze 2 te rijden :p

  2. Ik rijd met Sander. Ik kan Joris meenemen.
    Opgelet Joris: niet meer dan 140 km en dan direct naar huis.

    De plakker rijdt met Van Der Bruggen en nog iemand. Er kan verder niemand meer mee.

    Hoe rijdt Kermit ?
    Rijden Pat en Timothy ? Kunnen zij nog iemand meenemen ?

    Rijden Tommy, Yvan en Jan samen?

  3. Mijn pa, Tommy en ik rijden in Bertrix de 210km. We zullen samen rijden. Groetjes

  4. By the way, uit vorige (lang geleden) deelnames herinner ik mij dat
    er weinig of geen bevoorrading is. Eigen voeding meebrengen is de boodschap!
    Verder is er wel goede douchegelegenheid in de sporthal, en is de inschrijving goedkoop.

  5. Hey Joris, rij je nu mee of niet ???
    Zonder bevestiging veronderstel ik van niet.
    Ik probeerde je te bellen. Ik stuur je nog een sms.
    Noël

  6. Ik vertrek vanavond al naar tilf, zal daar overnachten. we zien elkaar aan de start wel ergens, rond welk uur word er gepland te vertrekken.

    0498602477,

  7. Hey Kermit,

    zoude nie beten uwen naam veranderen in Kermit de breedsmoelkikker !!!
    Grote bakkes maar nie gezien in Bertrix !!!

  8. leren gaat altijd voor, u niet gezien in tilf bastogne tilf trouwens :p


Geef een reactie

Categorieën

