Gepost door: WTC De Palingrijders | 15 mei, 2012

Moederdagrit 2012 (groep B)


Noël, Joris VE ,Peter  Vervoort ,Lucas,Bart B,Arne , Peter V en ikke, rijden op Moederdag de toertocht in Brakel.
Met  een aangenaam tempo ,laten we ons op snelheid brengen door Noël en Peter Vervoort.
En zo moet het zijn, langzaam beginnen zonder direct de motor op te blazen.
Eenmaal daar aangekomen hebben we ons dan maar vlug ingeschreven en hup de fiets op.
Het werd algauw een rit dat op en neer ging en draaien en keren .
In de waalse ardennen is het heel mooi vertoeven , al moesten Peter Vervoort en Lucas ons onderweg  verlaten voor andere verplichtingen.
Met zes dan maar verder,  Bart kreeg het na 50 km al heel moeilijk en aan de bevoorrading heeft hij beslist om op zijn eigen tempo verder te rijden.
Hoewel ik weet dat den Bart dit normaal aankan.
Toen waren we nog met vijf, Arne is een echte klimgeit en ik zie er wel iets in zitten, hij heeft karakter, zelfs toen mijn ketting op een bergop af lag , heeft hij mij als een volleerde knecht geholpen en op zijn kopman gewacht. (mercie he Arne).
Joris VE, ja wat moet ik daar op zeggen een sleutelbeenbreuk en nu al rijden dat is gewoon petje af.
Maar hij doet me een beetje denken aan onzen kleinen Dré en soms kan trop te veel zijn.
Als hij er zich maar goed bij voelt, hij gaat ook niet echt kapot , hellingen ,op kop rijden, allee kom, alles.
Noël , krijg je ook niet  zo maar naar de kl*ten , bergop, tempo rijden, groep bij mekaar houden, een ware leider die zijn kudde van punt A tot B brengt .
Peter V , ik dacht in het begin, oei zoveel bergop en dat is Peter zijnen tand niet hé.
Maar hij heeft de bergtoppen heel goed verteerd , we hebben de laatste 15 km huiswaarts nog zitten ronddraaien dus zijne vorm is zeker niet slecht.
Ik moet zeggen het was een heel mooi parkoer alhoewel ik de meeste plaatsen al heb gedaan, swat.
Ik blijf er graag terug komen, in de ”waalse ardennen” .

De Waalse ardennen

Arne de klimgeit

Bart in een mindere goede dag

Joris staat er weer

Noël ,Peter en Arne .

Samen zijn we sterk

Peter in de problemen op La Houppe

Bettini

Responses

  1. Dikke pluim voor de Joris.
    Ik denk dat hij zijn rolen kapot gefietst heeft om die vorm te behouden.
    Succes in het komende weekend !


Geef een reactie

Categorieën

