Gepost door: WTC De Palingrijders | 5 augustus, 2012

Sean Kelly 2012 (1)


Beste Palingrijders, beste blogvrienden,

 

Vorige zaterdag stond de Sean Kelly op het programma. Een beestig moeilijke klassieker voor wielertoeristen. En voor mij een grote onbekende! Samen met mijn makker Wim zette ik een stap in het onbekende, want ik had nog nooit een rit met  1.600 meter hoogteverschil gereden.

En wat ben ik blij dat we dat samen tot een goed einde gebracht hebben! Bedankt beste Wim voor je “mental coaching” !

Bedankt beste Wim voor de morele en technische bijstand.

 

Morgen volgt een uitgebreid (foto)verslag!

 

Vele Sean Kelly Groeten,

 

Kamiel Vélo

 

Geef een reactie

Categorieën

